Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků
Janoušek, Michal ; Fadrný, Miloš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem „Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků“ klade důraz na spokojenost zákazníků společnosti STEL Hockey, spol. s r. o., zabývající se provozem hokejové haly. V této práci je zpracována analýza současného stavu společnosti, marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a doporučení pro zlepšení nynějších služeb a zavedení nových služeb ve prospěch spokojenosti zákazníků.
Marketing Plan for Muranska Planina Micro-region
Kochanová, Veronika ; Haselmanová, Věra (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
This bachelor´s thesis is engaged in analyse of conditions for cooperation organisations in travel movement in Muranska Planina range with a view to propose their organized cooperation. Thesis contains marketing tools and creative solutions of marketing plan with a view obtain a better public awareness, multiply receipts volume and multiply attendance.
Marketingový výzkum
Veselý, Radek ; Pazdera, Přemysl (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce klade důraz na spokojeného zákazníka a budování vztahů firmy se zákazníkem. Obsahuje měření spokojenosti zákazníků s nabízenými službami a produkty společnosti CIPRES FILTR BRNO s.r.o. a návrh na zkvalitnění těchto nabízených služeb. Cílem této diplomové práce je zvýšit konkurenceschopnost společnosti a zároveň upevnit její místo na již velmi rozvinutém trhu.
Spokojenost zákazníků
Drápal, Jan ; Smyčková, Radka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zjišťováním míry spokojenosti zákazníků firmy. Cílem této práce bylo sestavit takový systém měření spokojenosti zákazníků, který by umožňoval sledování zákaznické spokojenosti a pomáhal k cílenému zlepšování v této oblasti. Studie rovněž obsahuje formulaci návrhů na zlepšení.
Optimalizace procesu řízení interních a zákaznických reklamací ve firmě REHAU
Štindlová, Ivana ; Bubeníková, Petra (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav procesu řízení interních a zákaznických reklamací ve firmě REHAU Automotive s.r.o., Moravská Třebová, a na základě zjištěných skutečností podat vlastní návrhy pro zlepšení procesu řízení in-terních a zákaznických reklamací, které povedou k zefektivnění procesu, a tím k úspoře času, nákladů a celkovému zlepšení řízení jakosti ve firmě. Zároveň je cílem stanovit podmínky, za kterých je možné stanovené návrhy realizovat.
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti
Němcová, Barbora ; Strnad, Jiří (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zjišťováním míry spokojenosti zákazníků firmy Sanatorium Vránova. Šetření probíhá dotazníkovou metodou u zákazníků společnosti. Získaná data slouží k návrhu plánu na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Optimalizace procesu řízení interních a zákaznických reklamací ve firmě REHAU
Štindlová, Ivana ; Bubeníková, Petra (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav procesu řízení interních a zákaznických reklamací ve firmě REHAU Automotive s.r.o., Moravská Třebová, a na základě zjištěných skutečností podat vlastní návrhy pro zlepšení procesu řízení in-terních a zákaznických reklamací, které povedou k zefektivnění procesu, a tím k úspoře času, nákladů a celkovému zlepšení řízení jakosti ve firmě. Zároveň je cílem stanovit podmínky, za kterých je možné stanovené návrhy realizovat.
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti
Němcová, Barbora ; Strnad, Jiří (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zjišťováním míry spokojenosti zákazníků firmy Sanatorium Vránova. Šetření probíhá dotazníkovou metodou u zákazníků společnosti. Získaná data slouží k návrhu plánu na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Marketing Plan for Muranska Planina Micro-region
Kochanová, Veronika ; Haselmanová, Věra (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
This bachelor´s thesis is engaged in analyse of conditions for cooperation organisations in travel movement in Muranska Planina range with a view to propose their organized cooperation. Thesis contains marketing tools and creative solutions of marketing plan with a view obtain a better public awareness, multiply receipts volume and multiply attendance.
Spokojenost zákazníků
Drápal, Jan ; Smyčková, Radka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zjišťováním míry spokojenosti zákazníků firmy. Cílem této práce bylo sestavit takový systém měření spokojenosti zákazníků, který by umožňoval sledování zákaznické spokojenosti a pomáhal k cílenému zlepšování v této oblasti. Studie rovněž obsahuje formulaci návrhů na zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.